Mercè Conesa
Reclamo a les companyies de telefonia més seriositat i rigorositat.
Durant el darrer any, Sant Cugat s'ha convertit en seu de la Junta Arbitral de Consum (JACC). Això permet als santcugatencs resoldre conflictes de consum a través de l'arbitratge a la mateixa ciutat. Segons la responsable de l'OMIC, Mercè Álvarez, aquest fet és especialment útil per resoldre problemes amb companyies telefòniques.
Mercè Àlvarez
La junta arbitral permet resoldre els conflictes amb les companyies telefòniques.
L'OMIC també ha estrenat aquest any 'Escola de consum', un espai a Cugat ràdio per donar consells i resoldre dubtes de la població. En paral·lel, ha llançat diverses campanyes informatives per difondre els drets dels usuaris.
Tres persones treballen a l'OMIC, que disposa de la certificació ISO 9001:2000.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.