Sant Cugat és el pilar fonamental de Konik-Tech, segons el seu fundador

Treballadors de l'empresa, amb seu a Sant Cugat, Konik-Tech

Economia

Publicat el 10/ago/11 per Judit Fafila

L'empresa catalana Konik-Tech, que compta amb el Centre d'Innovació i Desenvolupament a Sant Cugat, celebra el seu 33è aniversari. Josep Maria Gibert, fundador de l'empresa, afirma que la seu que Konik té a la ciutat és el pilar fonamental que fa possible la Innovació i Desenvolupament (I+D) i la internacionalització del negoci. A més, l'empresari manté que la constant arribada d'especialistes d'arreu del món és una manera indirecta de generar riquesa per Sant Cugat.

El fundador de Konik-Tech, Josep Maria Gibert, considera que la seu de l'empresa a Sant Cugat és el motor que els ha ajudat a créixer. A més, l'empresari afirma que l'arribada d'especialistes d'arreu del món és una manera indirecta de generar riquesa per la ciutat. L'empresa ha superat el moment de crisi gràcies a l'aposta per la I+D, la internacionalització del negoci i la qualitat.

Josep M. Gibert

Sant Cugat és com un petit formiguer on venen especialistes d'arreu del món. Això ens satisfà perquè és una manera de crear riquesa indirecta per la ciutat.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Especialitzada en el desenvolupament d'instrumental científic i de laboratori per sectors com el farmacèutic, l'alimentari, l'ambiental o el tecnològic, Konik inicia els preparatius pel llençament de nous productes. Amb el test PSA, modificat per la detecció precoç de metàstasi de càncer de pròstata, i una càmara metabòlica, Josep Maria Gibert confirma l'entrada de l'empresa per l'any vinent en el sector del diagnòstic clínic.

Josep M. Gibert

Hem fet dos nous productes en el sector clínic: un de detecció precoç de metàstasi de càncer i una càmara metabòlica, que complementa a l'anterior. És una entrada cap al sector del diagnòstic clínic.

Your browser doesn’t support HTML5 audio




La convertibilitat en patent ha fet créixer a Konik-Tech, que aquest any ha triplicat les seves vendes. Un mercat generador de 10.000 milions d'euros l'any i liderat per americans i japonesos que l'empresa catalana pretén superar amb l'emergència de tecnologia pròpia.