Les agències de viatge de Sant Cugat, satisfetes amb la primera meitat del 2011

Interior de l'agència Viatges El Corte Inglés

Economia

Publicat el 11/ago/11 per Mikel Vilalta

Les agències de viatges santcugatenques consultades per Cugat.cat es mostren satisfetes amb el volum de vendes assolit aquest 2011. Després de dos anys 'molt difícils' consideren que comencen a remuntar. Malgrat això, Viatges El Corte Inglés, Ussía Tours i Viatges Sant Cugat lamenten que la crisi hagi obligat a tancar algunes agències de la ciutat i adverteixen que el sector del turisme encara travessa un període de dificultats.

Les tres empreses han coincidit a reivindicar el seu valor afegit davant l'auge dels portals turístics per Internet, com eDreams o Lastminute. Per elles, el seu 'gran valor' és l'atenció personalitzada que ofereixen als clients.

Segons el diari econòmic Expansión, la facturació de viatges a l'Estat espanyol a través de webs va arribar als 7.000 milions d'euros el 2010, i les previsions auguren un creixement del 12% aquest any. Tot i això, el delegat de Viatges El Corte Inglés a Sant Cugat, Guerau Cabeza, assegura que l'any també està sent positiu per ells.

Guerau Cabeza

Aquest any ens estem recuperant, el passat va ser més dur. D'en mica en mica la gent va tornant a reservar viatges. Ara ja estem sortint de la crisi.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



La companyia Ussía Tours, que porta 16 anys al nostre municipi, també considera que estan tenint un 'molt bon any'. A més, l'adjunt a la direcció, Jose Ussía, considera que no estan patint l'auge dels portals d'Internet perquè 'tenen un altre tipus de client'. Ussía ha explicat a Cugat.cat que les agències tradicionals tenen més capacitat per resoldre els possibles problemes dels viatgers.

Jose Ussía

A un portal d'Internet hi ha un 902 per trucar. Nosaltres donem un servei les 24 hores. Si un client nostre té un problema, en un màxim de dues hores ja té la solució.

Your browser doesn’t support HTML5 audio






Des de Viatges Sant Cugat també valoren positivament la primera meitat del 2011, però reconeixen que el client jove prefereix les propostes d'Internet.