Alfons Conesa
El problema és que un 87% de ciutadans que no coneixen els seus drets i un 51% que davant d'un conflicte de consum no sap reaccionar.
L'exposició, que gira per segon any, neix ara sota el lema 'M'informo, trio, compleixo i, si tinc algun problema, reclamo'. Conesa ha destacat que la majoria de queixes i problemes que tenen els consumidors estan relacionats amb les companyies telefòniques i d'internet, amb les companyies aèries i amb les empreses de subministrament elèctric. El tinent d'alcalde d'Economia, Carles Brugarolas, ha destacat que aquests també són problemes freqüents que recull l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i ha subratllat que el paper de l'administració pública és intentar reduir les diferències entre els consumidors i els venedors.
Carles Brugarolas
Hi ha una diferència d'informació entre l'oferent i el consumidor. L'administració pública ha d'intentar que l'assimetria sigui més petita.
Davant qualsevol tipus de problema relacionat amb el consum, els santcugatencs poden dirigir-se a l'OMIC i també a l'Agència Catalana del Consum. L'exposició, que en l'edició anterior va comptar amb l'assistència de prop de 50.000 persones, està oberta a tots els ciutadans, des d'aquest dimarts i fins el primer dissabte de novembre, des de les deu del matí fins a les deu de la nit.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.