EsadeCreapolis analitza l'evolució d'internet i els seus usos
La jornada s'ha celebrat a EsadeCreapolis
EconomiaPublicat el 9/nov/11 per Marc Sala
Prop de 200 professionals de diversos sectors han assistit aquest dimecres a EsadeCreapolis a una jornada sobre l'ús de la xarxa per part de les empreses. Una de les idees sobre les que han girat les ponències dels especialistes és la necessitat d'aprofitar la xarxa i les seves eines per apropar les empreses als clients i a d'altres companyies. La iniciativa ha estat organitzada per la companyia tecnològica iSOCO, amb seu a Sant Cugat.
Especialistes en màrqueting i comunicació han analitzat l'evolució de la comunicació a la xarxa en els darrers anys posant especial atenció a la irrupció de les xarxes socials. Tots els ponents han coincidit en restar importància a la presència d'una marca a les xarxes i posar l'accent en l'ús que se'n fa d'aquesta presència i la interacció amb els usuaris.
El director general d'iSOCO, Javier Aróstegui, ha explicat a Cugat.cat l'objectiu de la proposta.
Javier Aróstegui
És un espai on persones i empreses puguin compartir coneixement sobre el que està passant a internet.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Després de cada intervenció el públic assistent ha pogut interpel·lar als conferenciants per aprofundir en algunes qüestions. El cardiòleg Ferran Padilla i l'arquitecte Sergio Savella han explicat les seves conclusions a Cugat.cat.
Assistents
La salut és un sector canviant. Internet ofereix el que abans oferia el boca orella. / M'estic actualitzant de com ha avançat aquest sector.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
El professor de màrqueting Marc Cortés, la directora de màrqueting de Sony Ericsson, Sandra López de Santiago, i el broker Josef Ajram han estat alguns del participants en la iniciativa que ha tingut lloc a EsadeCreapolis.
Durant la jornada s'han estudiat els casos concrets dels mètodes de comunicació de companyies com Sony Ericsson, Kukuxumusu i Privalia.