La 2a Jornada d'innovació en alimentació aposta per fer un pas més en el màrqueting d'aliments saludables


  • Comparteix:

Atorgar més protagonisme al consumidor, apostar per comunicar sensacions genèriques sobre la salut i evitar conceptes massa tècnics. Aquestes són algunes de les conclusions enfocades al màrqueting d'aliments saludables de la 2a Jornada d'innovació en alimentació, organitzada per la patronal vallesana Pimec i EsadeCreapolis aquest dijous. A la trobada hi han participat representants del món alimentari com Nestlé, Gallina Blanca o Eroski.

La responsable dels Serveis d'Innovació d'EsadeCreapolis, Elisabet Juan, ha assegurat a Cugat.cat que el sector de l'alimentació saludable és dels que més necessita innovar per ser competitiu.

Elisabet Juan

El sector de l'alimentació ha de treure milers de productes nous a l'any per poder competir.


La jornada, organitzada dins el marc del programa Copit de cooperació entre parcs industrials i tecnològics, s'ha adreçat sobretot a professionals del màrqueting i la innovació del món alimentari, i s'ha centrat en detallar les estratègies més exitoses per explotar el valor saludable dels productes. La directora de Màrqueting Comercial de Nestlé Health Science, Montserrat Sanauja, el director de Qualitat de Producte d'Eroski, Iñaki Larrabeiti, o el director de San Antonio Technologies, el doctor Javier Mora, són alguns dels 19 ponents de renom que hi han participat.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.