La xerrada ha destacat la mesurabilitat de les xarxes socials com una de les claus principals que permet les empreses dissenyar una estratègia comunicativa que fomenti l'acció de compra. Així ho explica el director de Social Media d'Epsilon Technologies, Daniel Dévai, en declaracions a Cugat.cat.
Daniel Dévai
Les claus són conèixer els consumidor, saber què li interessa, què li preocupa i, a partir d'aquí, definir el contingut que li fem arribar.
La ponència també ha parlat de la necessitat d'emprar estratègies de posicionament aprofitant els mecanismes que tenen les pròpies xarxes socials, per evitar els riscs jurídics que es deriven de l'ús de les Social Media. Tot i això, el director del departament de Tecnologies de la Informació de BDO Abogados, Jesús Herránz, ha explicat a Cugat.cat que la legislació no sempre va al ritme de les noves tecnologies.
Jesús Hérranz
L'activitat legal va darrera de la innovació empresarial, i sobretot, tenint en compte que Internet va molt de pressa.
Els conferenciants han fet palesa la importància de formar els alts càrrecs de les empreses en matèria de xarxes socials per tal de minimitzar riscs i maximitzar beneficis, una tradició que encara no està del tot extesa en el sector empresarial.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.