La xarxa social de moda Trendtation oferirà possibilitat de compra

Portada web de Trendtation. Font: Thegirlinthepoint.com

Economia

Publicat el 4/set/12 per Núria Alcalá

La xarxa social de moda Trendtation, empresa 'start up' del grup santugatenc Intercom, protagonitza la primera fusió entre una xarxa social i una web de compres en línia. Trendtation ha signat un acord amb l'espai web francès de venda de roba La Redoute en la primera xarxa social que integra la possibilitat de compra.

Es tracta de la primera experiència de compra de moda d'aquestes característiques. Els usuaris no només podran fer comentaris sobre les diferentes peces que omplen l'espai web sinó que tindran l'oportunitat d'adquirir-les en línia.

La xarxa social Trendtation, amb més de 100.000 usuaris registrats i prop de 250.000 visites diàries, va néixer fa quatre anys sota el paraigua del grup Intercom, amb seu a Sant Cugat. Després d'una inversió total de més de 800.000 euros, la companyia ha fet un pas més enllà per deixar de ser només un espai de debat sobre diferents tendències per esdevenir la primera xarxa social que ofereix possibilitat de venda.

Per fer-ho possible, Trendtation s'ha aliat amb la companyia francesa La Redoute, una web de compra de moda que aportarà la seva consolidació en el terreny de la distribució.