El Banc Sabadell, amb seu a Sant Cugat, és una de les marques de l'Estat espanyol més actives a les xarxes socials Facebook i Twitter. Segons el Twitteroscopio, un informe trimestral que elabora el Social Media Lab d'Apple Tree Communications, Banc Sabadell és la 13a marca a Twitter i la 20a a Facebook, en un rànquing que encapçalen, a nivell estatal, el Futbol Club Barcelona i el Reial Madrid.
El Banc Sabadell compta amb més de 40.000 seguidors als seus comptes de Twitter i Facebook, que els utilitza com a mitjà de relació amb els clients i com a canal de comunicació. Aquestes xifres fan que figuri en el rànquing de marques espanyoles més actives a les xarxes socials, juntament amb altres entitats com la Caixa i Banesto.
A nivell global, el rànquing l'encapçalen Apple, Google i Facebook a Twitter. D'altra banda, Facebook, Coca-Cola i McDonald's ocupen el pòdium de la xarxa social Facebook amb les entitats que tenen més seguidors.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.