EsadeCreapolis reuneix estudiants de 30 països amb diverses multinacionals

Economia

Publicat el 1/oct/12 per Jaume Blanché

Uns 200 estudiants de gairebé 30 països han participat aquest dilluns en una jornada per fomentar la innovació i emprenedoria a EsadeCreapolis. Sota el nom d'Innovation Quest, els alumnes de diverses escoles de negocis han treballat plegats per solucionar reptes plantejats per algunes empreses, que han vist aquesta iniciativa com una manera de conèixer futurs candidats per treballar-hi.

Google, Repsol, Nissan, Seat i Nespresso són algunes de les empreses que han posat a prova els gairebé 200 estudiants, sobretot en matèria d'innovació. La iniciativa, que ha arribat enguany a la tercera edició, va començar dissabte passat amb diverses reunions de treball, fent contactes i relacionant-se amb les corporacions. Unes corporacions que han destacat l'alt nivell intercultural, la inquietud i la curiositat dels alumnes que han participat a l'Innovation Quest. Stefan Ilijevic, de Seat, i Aida Martínez, de Google, han explicat a Cugat.cat que aquesta iniciativa els permet posar-se en contacte amb gent jove, veure com treballen i veure si en un futur es poden incorporar a les empreses.

Stefan Ilijevic / Aida Martínez

Volem tenir contacte amb gent jove i emprenedora. / És com una entrevista de quatre dies, per veure com treballen els alumnes.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El tinent d'alcalde de Governació, Jordi Puigneró, s'ha mostrat molt content perquè els organitzadors pensin en Sant Cugat a l'hora de fer l'Innovation Quest. Puigneró ha recordat que iniciatives com aquesta serveixen per aprofitar el talent dels joves.

Jordi Puigneró

Iniciatives com aquesta són l'objectiu d'Esadecreapolis. Es tracta d'aprofitar el talent i frescura dels alumnes

Your browser doesn’t support HTML5 audio



La jornada s'ha desenvolupat durant quatre dies de treball.