Dipole idea unes etiquetes per rastrejar les mercaderies dels supermercats

Etiqueta RFID / Font: Dipole

Economia

Publicat el 14/gen/13 per Núria Juanico

L'empresa santcugatenca Dipole ha creat una tecnologia per controlar el repartiment dels productes de supermercats virtuals. A través d'un xip enganxat a les caixes de distribució, Dipole rastreja les mercaderies i s'assegura que l'entrega als clients sigui correcta. L'empresa Tudespensa.com és, de moment, l'única cadena de supermercats que utilitza la tecnologia de Dipole.

Dipole ha creat les etiquetes RFID, que s'enganxen a les caixes de distribució dels supermercats i contenen un xip per rastrejar les mercaderies. Així, aquells supermercats que ofereixin venda virtual poden controlar en tot moment on es troben els seus productes i assegurar-se que es fa una entrega correcta del repartiment. A més, Dipole ha ideat un programari que recopila i emmagatzema les informacions de les mercaderies distribuïdes en una base de dades.

Amb aquesta solució, Dipole controla en tot moment el procés de distribució de les vendes dels supermercats virtuals, des de les expedicions que s'encarreguen fins l'ordre de la mercaderia i les posteriors devolucions.