Casual Fruit amplia horitzons i preveu establir-se a Portugal, França i el Japó

David Ferreres i Roselyne Chane són els fundadors de l'empresa / Font: Casualfruit.com

Economia

Publicat el 4/feb/13 per Redacció

La companyia Casual Fruit, amb seu a Sant Cugat, comença la seva internacionalització amb acords de distribució a França i Portugal. L'empresa, dedicada a la venda de 'snacks' elaborats amb fruites liofilitzades i blat de moro, també preveu desembarcar al Japó abans del maig. Casual Fruit comercialitza els seus productes a través d'Internet, tot i que al febrer farà el salt a grans superfícies com Alcampo i El Corte Inglés, entre d'altres.

Casual Fruit ha iniciat la seva expansió al mercat internacional amb acords a França, on ja comercialitza els seus productes mitjançant el canal virtual Horeca, i a Portugal, on iniciarà la seva distribució al març, segons recull Europa Press. A més, l'empresa preveu establir-se també al Canadà, el Japó, Holanda, Itàlia i Suècia durant els dos primers trimestres del 2013.

La companyia; que ara per ara ofereix 'snacks' de poma, pinya i fruits vermells; s'està preparant per al llançament d'un nou producte amb gust de plàtan al març. En paral·lel, Casual Fruit vol diversificar els seus canals de distribució a l'Estat espanyol i fer el salt al març a les grans superfícies i a les benzineres.

Casual Fruit, que va començar la comercalització dels seus productes el setembre del 2012, produeix els aperitius a la fàbrica que l'empresa Vegenat té a Badajoz. De cara al 2013, Casual Fruit vol vendre un milió de bosses dels seus 'snacks' gràcies a l'impuls de les grans superfícies.