Economia aposta pel 'màrqueting de ciutat' per captar noves empreses

Carles Brugarolas, a la dreta, en imatge d'arxiu / Fotografia: Localpres

Economia

Publicat el 4/feb/13 per Mar Castro

El tinent d'alcalde d'Economia, Carles Brugarolas, aposta per fer 'màrqueting de ciutat' per captar l'atenció de grans empreses perquè s'estableixin a Sant Cugat. L'objectiu del titular d'Economia a l'Ajuntament és que companyies de renom de l'exterior generin ocupació econòmica directament en aquest entorn.

Per assolir aquest objectiu, Brugarolas assegura que s'ha de fer una tasca de 'lobby' i posar sobre la taula de cambres de comerç, de consultories immobiliàries internacionals i de consolats els actius i les oportunitats favorables que té el territori, no només el de Sant Cugat sinó tot el de l'eix de la B30. És per això que Brugarolas assegura, en declaracions a Cugat.cat, que la feina s'ha de fer 'colze a colze' amb Rubí i Cerdanyola.

Carles Brugarolas

Es tracta de fer màrqueting de ciutat. Hem de projectar les oportunitats favorables que el nostre territori pot generar per a la implantació de grans empreses. Ho hem de fer colze a colze amb Rubí i Cerdanyola.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



En aquest sentit i de cara aquest any, Brugarolas ha afegit que les tres ciutats, que conformen el Catalonia Innovation Triangle (CIT), dinamitzaran la plataforma posicionant-la més i millor a l'espai 2.0 i creant una 'newsletter' amb les novetats i objectius que es marquen perquè arribin a les empreses que es troben en aquest territori. A més, l'objectiu és acabar la senyalització de la zona durant aquest any després d'iniciar-la durant el 2012.

Aquest febrer es farà el canvi de presidència al CIT, la dació de compte i l'aprovació del pla d'actuació del 2013.