Oliwia Kaluzynska
Amb aquestes dades, la tecnologia crea una silueta virtual i la compara amb la informació de la marca.
Kaluzynska ha explicat que l'objectiu és facilitar la compra als usuaris gràcies a la precisió en la talla, augmentar la seva satisfacció i reduir les devolucions en el comerç per Internet, que a l'Estat espanyol se situen entre el 15 i el 25% de les comandes.
Oliwia Kaluzynska
Els compradors s'enfronten a la dificultat de trobar la talla. El servei facilita trobar la talla adequada per comprar amb més seguretat.
Per desenvolupar aquesta aplicació, els investigadors van estudiar les característiques antropomòrfiques de més de 50.000 persones de complexions diferents amb les quals va ser possible el modelatge estadístic del cos humà. Així, a mesura que un usuari introdueix les dades bàsiques es va creant un 'maniquí virtual' amb l'aparença del consumidor. A més, si el client no està segur de la talla es pot redefinir amb algunes dades extra que li demana l'aplicatiu.
En el primer any de la seva existència, Verisize ja ha aconseguit que 15 botigues tinguin instal·lada o en fase de proves la seva aplicació per calcular la talla. A més de l'Estat espanyol, la companyia ja treballa amb clients d'Austràlia, Suècia i els Estats Units, i estan en fase de negociació amb marques angleses.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.