Nou impuls de la promoció turística de Sant Cugat a l'estranger
Nou impuls a la promoció turística de Sant Cugat / Foto: Hemav
EconomiaPublicat el 4/abr/14 per Anna González
Sant Cugat busca atreure el turisme internacional a la ciutat. És per això que l'Ajuntament ha donat a conèixer la seva oferta cultural i singular entre els directors dels Centres de Promoció Turística de la Generalitat a l'estranger.
La ciutat ha rebut aquesta setmana la visita de 12 responsables d'aquests centres, que han pogut visitar diferents espais característics com el Mercantic, el Centre d'Alt Rendiment i el Monestir.
L'alcaldessa, Mercè Conesa, ha explicat a Cugat.cat que l'objectiu és promocionar a través d'aquests centres l'oferta de Sant Cugat.
Mercè Conesa
La nostra idea és, a través d'aquests centres de promoció, situar Sant Cugat com un eix turístic diferent, amb una identitat pròpia, que ha de portar beneficis econòmics a la ciutat.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
La intenció es poder donar a conèixer l'oferta turística i cultural de Sant Cugat a Alemanya, França, el Regne Unit, Àsia, Rússia, el Brasil, els Estats Units, Portugal i Israel.
La visita, organitzada per la Diputació de Barcelona per presentar les novetats de la demarcació, coincidit el Saló Internacional de Turisme de Catalunya.