El ciclista santcugatenc Eduard Recasens no participarà a la Volta a Catalunya després de patir una lesió muscular en una de les proves de la Copa Catalana. Recasens es lamenta de la mala sort que el va perseguir en aquesta competició disputada aquest diumenge a Montjuic. . Un corredor francés li va fer una tallada en plena primera volta que li va impedir optar a la victòria.
Una tallada al principi de la cursa ha impedit que els ciclista santcugatenc quedés en primera posició per tercer cap de setmana consecutiu. Després d’assolir el lideratge a l’Open de Barcelona i a la segona prova puntuable per l’Open d’Espanya, Recasens s’ha quedat a les portes de fer un bon paper en aquesta competició. En un circuit de 4 voltes de 7 quilòmetres, el ciclista santcugatenc ha vist com un corredor francés es creuava davant seu a la primera volta. El pare del ciclista, Eduard Recasens, explica com va succeir tot.
. Recasens, que es troba aquests dies concentrat al CAR de Sant Cugat amb la federació catalana de ciclisme, no podrà participar a la Volta a Catalunya que tindrà lloc durant aquests dies de Setmana Santa. Els metges han aconsellat al santcugatenc uns dies de descans. Escoltem el pare del ciclista.
El ciclista, però, sí que estarà en condicions de disputar l’Open d’Espanya el 23 d’aquest mes a Castelló.

