Egarsat tanca el 2016 amb uns ingressos de 237 milions d’euros, un 9,4% més que al 2015

egarsat2012.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
18/07/17 a les 11:43h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

La mútua Egarsat, ubicada a Sant Cugat, ha tancat el 2016 amb uns ingressos de 237 milions d’euros, un 9,4% més que l’any anterior, segons dades presentades en la junta general anual celebrada a la seu santcugatenca. Segons la companyia, durant el 2016 van augmentar tant el nombre d’empreses associades, un 1,5% més, amb un total de 39.347, com el de treballadors protegits, un 4,4% més, fins arribar a les 330.603 persones.