El 20% de centres educatius de Sant Cugat, afectats per la Covid-19

El nombre de grups confinats augmenta a 18 i més de 400 persones estan en quarantena, unes xifres que també empitjoren a tot Catalunya

200917-tornada-escola-a-cugat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/04/21 a les 10:12h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Els efectes de la Setmana Santa es comencen a notar al món educatiu de Sant Cugat que tanquen aquesta setmana amb 16 centres afectats per la Covid-19. Segons les dades facilitades pel departament d’Educació de la Generalitat, a la ciutat hi ha 18 grups confinats de 13 centres educatius, el que suposa un 20% del total. Al municipi, hi ha 435 persones de l’àmbit educatiu en quarantena, majoritàriament alumnes.

Així, ara mateix hi ha grups confinats als centres següents: Àgora (3), Avenç (1), Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat (1), El Pinar (1), Jaume Ferran i Clua (1), IES Arnau Cadell (1), institut-escola Catalunya (1), a la llar d’infants Pipo (1), Politècnic (1), Pureza de María (1), Sant Cugat Escola Superior de Negocis (1), Thau (4) i Viaró (1). Al Vallès Occidental hi ha 126 grups confinats, 15 més que abans de Setmana Santa, el que suposa una afectació del 22% dels centres de la comarca. A Catalunya, la xifra d’escoles amb grups estables confinats és de 758, un 14,85% del total. En total, hi ha 1.206 grups confinats que afecten 30.226 persones, majoritàriament alumnes. [

A Cugat Mèdia només publiquem el nom dels centres educatius que tenen grups confinats que apareixen a la web del departament de Salut. Pot haver-hi alguna escola amb algun grup confinat que no aparegui encara en els registres del departament, i no ho vulgui confirmar a la premsa]