El 8è Torneig de Karate Ciutat de Sant Cugat espera més de 500 participants

karate_cksc_sise_13.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
27/02/14 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

Més de 500 karatekes d’una trentena de clubs participaran aquest dissabte en el 8è Torneig de Karate Ciutat de Sant Cugat, organitzat pel club de la ciutat. Els participants, des de benjamins a màster, competiran en un ambient que vol ser festiu ja que el campionat forma part de la celebració del novè aniversari del Club Karate Sant Cugat.

L’organització espera la participació dels clubs més rellevants de Catalunya, com el Club Natació Terrassa, la Santboiana, el Montmeló, Montornés, Kihon, Francàs i Nokachi, que ja han confirmat l’assistència i, per primera vegada, un club francès. El torneig tindrà un marcat caràcter festiu. Per aquest motiu tots els participants disputaran dos katas per decidir la seva classificació final. El dos primers classificats de cada categoria disputaran la final. El torneig estarà dividit en les categories benjamí, aleví, infantil, cadet, juvenil, sènior i màster i mantindrà un alt nivell com afirma el director tècnic del club, Salvador Álvarez.

Declaracions

Salvador Álvarez

Hem convidat tots els clubs de Catalunya i per tant vindran tots els competidors que estan a dalt a nivell nacional. Hi haurà molt de nivell.

La participació local està xifrada en uns 90 karatekes del CK Sant Cugat i uns 70 escolars de la ciutat. També en aquesta competició el club recollirà aliments entre els participants. La 8a edició del Torneig de Karate Ciutat de Sant Cugat tindrà lloc aquest dissabte al pav 3 de la Rambla del Celler, des de les nou del matí fins les dues del migdia.