El bar de La Unió fa avui una festa de comiat

171122-bar-unio.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
17/12/17 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

El bar de La Unió, que tancarà provisionalment mentre durin les obres de reforma de l’edifici, organitza una festa de comiat aquest diumenge. Dissidència Sònica són els encarregats de preparar una jornada festiva que inclourà àpats, un concurs de talents i música, a partir de les dotze del migdia.

El també conegut com a Sindicat de Música de Collserola proposa un vermut, un aperitiu i un dinar al migdia per donar el tret de sortida a l”adéu’ del bar gestionat per Yuan Pan, llogatera del local. Pan s’ha mostrat emocionada per la celebració.

Declaracions

Yuan Pan

He convidat la gent a la festa i no vull quedar malament. Estem nerviosos.

La festa continuarà a les tres de la tarda amb el ‘Not Talent Show’ en què els assistents amb ‘habilitats’ tindran l’oportunitat de demostrar-les davant un públic que premiarà la millor participació. Els interessats a participar al concurs han d’enviar un correu a dissidenciasonica@gmail.com. Fins les nou del vespre, un punxadiscos amenitzarà la vetllada.

Acord per abandonar el bar El consorci públic-privat de la Unió

i Pan han signat un acord de suspensió del lloguer per deixar lliure l’establiment i desencallar

així el projecte de la nova seu de l’entitat. Amb la signatura, les obres podran començar l’última setmana de l’any, quan els llogaters del bar

abandonin les instal·lacions. A canvi, rebran una indemnització de 50.000 euros i podran complir el seu contracte de cinc anys de durada, un cop acabin les obres.