L’Ajuntament continuarà les negociacions amb el consistori de Rubí per allargar el recorregut de la línia 1 d’autobús del municipi veí fins el barri de Can Barata – Font Xica. Tots els grups polítics del consistori han votat a favor d’aquesta proposta, que permetrà connectar a la xarxa de transport públic aquesta zona de la nostra ciutat, fins ara aïllada.
El ple ha aprovat per unanimitat una moció de l’equip de govern, presentada com a alternativa al text del grup socialista, en què s’acorda ‘continuar’ les negociacions amb l’Ajuntament de Rubí per tal que la Línia 1 d’aquest municipi arribi fins el barri de Can Barata-Font Xica, un sector cada cop més poblat però que fins ara no compta amb transport públic. A més, la moció obliga l’Ajuntament a consensuar amb l’associació de veïns del barri les freqüències de pas necessàries per tenir un servei eficient. Segons el tinent d’alcalde de Serveis Territorials, Joan Recasens, aquest acord és un pas més en la voluntat de l’equip de govern de dotar la ciutat de la xarxa de transport públic que demanden els santcugatencs.
Tots els grups polítics del consistori han votat a favor d’aquesta moció, tot i que el PSC s’ha mostrat molest pel fet que l’equip de govern hagi presentat un text alternatiu al presentat pel grup socialista. Segons el portaveu del PSC, Jordi Menèndez, la moció de l’equip de govern és molt semblant a la dels socialistes, però ‘aigualeix’ el seu contingut, ja que elimina la menció a la dotació pressupostària.

