02/06/26 a les 10:12h
|
1 minut de lectura
Secció:
Esports
El benjamí del Patí Hoquei Club Sant Cugat és el nou campió de Catalunya després de superar (4-1) a la final el Voltregà en una competició disputada aquest cap de setmana a la Seu d’Urgell. Els santcugatencs han completat una brillant competició i es converteixen en el millor equip català de la seva categoria. Els vermells-i-negres han accedit a la final després de superar (4-2) l’Arenys de Munt.
Fotos: Federació Catalana de Patinatge



Tags:
