El cadet del Club Voleibol Sant Cugat a Getxo

voleibol_presentacio_2010.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
28/12/10 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El cadet del Club Voleibol Sant Cugat (CVSC) debuta al torneig internacional de Getxo amb triple enfrontament davant l’amfitrió i el Pallavolo Ovada italià. Les santcugatenques han quedat enquadrades en el grup A juntament amb el Vall d’Hebron B i el Collado Villalba.

Un total de 10 conjunts disputen la 3a edició del torneig de Getxo de voleibol des d’avui i fins demà. El conjunt santcugatenc participa per segon any consecutiu en una competició molt prestigiosa amb grans clubs de renom internacional. La Universidad Laboral de Gijón, actual subcampió d’Espanya, i campions autonòmics com el Collado Villalba madrileny, el Torrelavega cantàbric o el Pallavolo italià són els gran favorits al triomf. El Club Voleibol Sant Cugat, actual campió català, també tindrà les seves opcions. Les santcugatenques han quedat enquadrades amb el Pallavolo, el Collado Villalba, el Vall d’Hebron B i el Getxoko Aixerrot. El president del club santcugatenc, Miquel Martínez, destaca que aquest torneig serveix a les jugadores per agafar experiència i també intercanvi cultural.

Declaracions

Miquel Martínez

És un viatge d’intervanvi. És una experiència molt maca a través del voleibol. Les nostres jugadores coneixen d’altres cultures a través de l’esport.

Les santcugatenques debuten avui amb triple enfrontament a dos quarts de quatre de la tarda davant el Getxo, a tres quarts de cinc davant el Collado Villalba i a les sis davant el Pallavolo italià.