12/05/26 a les 06:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Esports
El cadet masculí de l’Handbol Sant Cugat disputa, des d’aquest divendres i fins diumenge, la fase sector del Campionat d’Espanya a Alacant. El conjunt entrenat per Eloi Safont s’enfrontarà amb l’amfitrió, l’Agustinos alacantí, l’Ademur de Múrcia i l’Antequera andalús. El campió de grup accedirà al Campionat d’Espanya on es reuniran els millors vuit conjunts de tot l’Estat.
Els rivals i horaris de la competició seran:
- Divendres 15 de maig, Agustinos- Handbol Sant Cugat (18.30 h)
- Dissabte 16 de maig, Ademur- Handbol Sant Cugat (16.30 h)
- Diumenge 17 de maig, Antequera- Handbol Sant Cugat (10.15 h)
Escolta l’entrevista
Eloi Safont
Tags:
