El camí de l’EHL per al Junior femení s’inicia a Amsterdam davant el Loreto d’Irlanda

Les santcugatenques juguen els quarts de final aquest dijous a les 12.30 h

240324-junior-a-europa-2022-a-ehl.jpg
El Junior femení es va penjar la medalla de bronze a la màxima competició continental / Foto: EHL
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
27/03/24 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

El primer equip femení del Junior d’hoquei herba afronta els quarts de final de l’EHL, màxima competició continental, aquest dijous a les 12.30 davant el Loreto d’Irlanda a Amsterdam. Les santcugatenques arriben en un molt bon estat de forma després de guanyar la darrera jornada de lliga i amb el subcampionat de la Copa de la Reina al sarró. Les de Guille Carnicer tindran al davant el campió de la lliga irlandesa que té diferents jugadores internacionals i amb un joc molt físic. El guanyador del partit arribarà a les semifinals i el rival sortirà del vencedor entre el Club de Campo madrileny i el Mannheimer alemany. Aquesta és la segona participació del Junior en aquesta competició i la primera va ser el 2020 on van assolir la medalla de bronze.

Confiança total en superar els quarts de final i arribar a semifinals. Aquest és el primer objectiu que té l’equip santcugatenc. El rival arriba en un gran estat de forma on lidera la seva lliga amb molta autoritat amb un sol empat i 10 punts d’avantatge sobre el segon classificat. Tot i aquesta superioritat a Irlanda, el tècnic, Guille Carnicer, es mostra optimista pel bon estat de forma de les jugadores i la superioritat tècnica sobre el paper.

Declaracions

Guille Carnicer

El Loreto arriba en un bon estat de forma, lidera la seva lliga i amb algunes jugadores internacionals.