L’alcalde Lluís Recoder ha inaugurat de manera oficial les reformes que s’han fet al camp de futbol de Mira-sol després de 12 anys d’espera. La remodelació i ampliació dels vestidors juntament amb la implantació del reg automàtic han estat les bases del projecte amb un cost de 300.000€.
Després de 12 anys i moltes reivindicacions, el Mira-sol ja té el camp que es mereixia. L’alcalde Lluís Recoder acompanyat del regidor d’esports, Xavier Cortés, i el president del club mirasolenc, Francesc Argemí, han descobert una placa commemorativa de l’acte. El president de l’entitat es mostrava content per la finalització de les obres.
Tot i el retard de les obres, Lluís Recoder ha volgut destacar que el més important és l’acabament de l’arrenjament ja que es beneficiòs per l’entitat. Escoltem Recoder.
Abans d’acabar l’acte, el club mirasolenc ha fet entrega a la vidua de Jaume Tubau i el seu fill, d’una placa d’agraïment de la tasca que havia fet Tubau per l’entitat mirasolenca. La família Tubau també ha rebut una pilota signada pels presidents dels quatre clubs de futbol de la nostra ciutat. Recordem que aquest dia també ha servit per a la disputa del primer Memorial Jaume Tubau amb la disputa d’enfrontaments entre el Júnior, el Sant Cugat Esport, la Penya i el Mira-sol en categoria pre-benjamí, benjamí i aleví.

