El CAP de salut mental ja funciona a la nova ubicació, al CAP de Sant Cugat

cap-santcugat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
27/04/06 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El CAP de salut mental ja funciona a la seva nova ubicació, al mateix edifici del CAP de Sant Cugat. A banda del canvi físic d’emplaçament, el trasllat permetrà consolidar el centre i augmentar els serveis assistencials, centrant-se especialment en l’atenció a l’adolescència i la joventut.

Aprofitant les vacances de Setmana Santa, el CAP de salut mental ha abandonat les instal·lacions de l’edifici Torreblanca. L’espai alliberat, de propietat municipal, es destinarà a ampliar les instal·lacions de l’empresa d’habitatge Promusa. A partir d’ara, les especialitats de psicologia i psiquiatria es presten a les instal·lacions del CAP de Sant Cugat, al carrer La Mina, a l’espai que ocupaven els serveis de rehabilitació. El regidor de Sanitat, Enric Tomàs, assegura que aquest canvi d’ubicació permet al CAP de salut mental de Sant Cugat ‘independentitzar-se’ del de Terrassa.

El trasllat del CAP de salut mental permetrà, a més, consolidar el centre i incorporar progressivament nous serveis, centrant-se especialment en l’atenció a l’adolescència i la joventut. Enric Tomàs.

El regidor de Sanitat assegura que d’aquesta manera el CAP de Sant Cugat incorporarà dues especialitats mèdiques més en el mateix edifici, psiquiatria i psicologia. Enric Tomàs lamenta, però, que les llistes d’espera en aquestes dues branques siguin encara excessives a la nostra ciutat.