El CAR presenta un dispositiu per analitzar la tècnica en esports aquàtics

car_innovacio.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
31/07/13 a les 16:45h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El CAR ha presentat aquest dimecres un dispositiu que permet enregistrar i visionar la tècnica dels esports aquàtics tant per sobre com per sota de l’aigua. El secretari general de l’Esport, Ivan Tibau, el director del CAR, Joan Fontseré, i el cap del projecte, Andreu Roig, han presentat el projecte.

El TwinDolly és un projecte tecnològic del Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat, en el qual ha estat treballant el departament de biomecànica durant el darrer any, i està pensat per ser implementat al nou mòdul esportiu del CAR. Es pot utilitzar tant per a les curses de natació com per a la natació sincronitzada i el waterpolo. La despesa energètica del TwinDolly és molt petita, funciona a 12 volts, fet que el fa independent de connexions elèctriques té una autonomia que equival a entre 500 o 600 llargs de piscina. En aquest projecte hi han col·laborat les empreses Detall Disseny, Omina Electronic, Infaimon, i Masquevideo.