El Centre Musical de Valldoreix estrena la remodelada seu de l’EMD

obresemdvalldoreix.JPG
-->
Enllaç copiat al clipboard
19/11/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El Centre Musical de Valldoreix comença el nou curs a l’edifici Vall d’Or, seu de l’EMD, un cop enllestida la primera fase de les obres de remodelació. L’escola ofereix estudis musicals reglats per a infants de 4 a 11 anys i també classes destinades als adults.

L’ensenyament de música a Valldoreix canvia d’ubicació aquest curs i s’instal·la a la planta baixa de l’edifici Vall d’Or, seu de l’EMD. La remodelació d’aquest pis és la que ha anat més ràpid i ja està finalitzada. Ho explica el vocal de Serveis Personals de l’EMD, Josep Casadellà.

Declaracions

Josep Casadellà

El Centre Musical s’ubicarà a la planta baixa de l’edifici Vall d’Or. La primera instal·lació que s’ha posat en marxa és l’escola de música.

La segona planta de l’edifici, on s’ubicarà el punt de lectura, encara s’ha de moblar, i la tercera, que acollirà les oficines administratives de l’EMD, és on la remodelació està més endarrerida. El Centre Musical de Valldoreix impartirà enguany estudis reglats de sensibilització, perquè els nens de 4 a 6 anys desenvolupin els sentits mitjançant la música, i de nivell elemental, per a alumnes de 7 a 11 anys. També s’oferiran estudis no reglats d’instruments, llenguatge o cant coral a alumnes adults o que comencin més tard el nivell elemental. Les instal·lacions destinades a l’ensenyament musical estaran enllestides del tot quan s’obrin les sales polivalents, que el Centre Musical usarà com a aules d’audicions.