El Club Esportiu Valldoreix acull un torneig internacional sènior amb 129 inscrits

categoria_mixta_tennis_.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
03/09/13 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El Club Esportiu Valldoreix acull fins dissabte la 3a edició de l’ITF Sènior amb més de 129 inscrits repartits en nou categories masculines i cinc femenines, tant individuals com dobles. Els tennistes, vinguts de tot el món, han de tenir més de 35 anys per participar.

La Federació Internacional de Tennis organitza un circuit amb cinc categories diferents segons el nivell dels participants i els punts que se sumen. El Club Esportiu Valldoreix, després de dues edicions, ha anat pujant del nivell cinc de la primera fins al tres de l’actual. Tennistes vinguts del Brasil, Rússia, Alemanya i l’Argentina disputen aquesta competició a la recerca de punts per al rànquing internacional. El coordinador esportiu de l’empresa BTT, que organitza el torneig, destaca l’alt nivell dels participants.

Declaracions

Albert Riba

El torneig ha incrementat els participants i també el nivell dels tennistes.

La competició finalitzarà dissabte amb les finals de les diferents categories que estan previstes des de dos quarts de deu del matí fins a la una del migdia.