El Club Sincro Sant Cugat vol augmentar el seu nombre de nedadores

natacio_club_sincro_sant_cugat_hd_clubsincro.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
27/07/13 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Altres

El Club Sincro Sant Cugat té l’objectiu d’augmentar el nombre de nedadores per a la temporada que ve. Actualment el club compta amb unes 20 nedadores dividides en categories aleví, infantil i júnior. Després de quatre anys, però, aprofitant el bon moment que viu la natació sincronitzada espanyola, l’entitat santcugatenca ha crescut a nivell professional. L’entrenadora del conjunt júnior, Marta Nogueras, no descarta que en un futur alguna nedadora del Club Sincro Sant Cugat formi part de l’equip espanyol de natació sincronitzada.

Fa quatre anys va néixer el primer club de natació sincronitzada de la nostra ciutat, el Club Sincro Sant Cugat. En els seus inicis el club van començar entrenant en el Club Natació Vallodoreix però les limitacions que tenien impedien al club competir de forma oficial. Així doncs, l’entitat va formar una nova associació i es va desplaçar al Complex Esportiu EMD de Valldoreix on entrenen dos dies per setmana, fent-ho un dissabte al mes a la piscina municipal de la Rambla del Celler. Amb aquest canvi d’instal·lacions el Club Sincro Sant Cugat disputa diverses competicions com la lliga d’Interclubs o la Lliga d’Hivern. A més, les nedadores també poden participar en diferents competicions en duo o de forma individual. Actualment el club santcugatenc compta amb tres categories, aleví, infantil i júnior, que suposen un total d’unes 20 nedadores. L’entrenadora de l’equip júnior, Marta Nogueras, explica que, a més de les demostracions que fan per donar-se a conèixer, el moment que viu la natació sincronitzada espanyola ajuda els clubs com el Club Sincro Sant Cugat ha créixer i consolidar-se.

Declaracions

Marta Nogueras

Intentem fer exhibicions perquè la gent conegui la sincronitzada. Que l’equip espanyol hagi aconseguit tantes medalles motiva molt a les nenes a l’hora de treballar.

Nogueras no descarta que en un futur pugui haver alguna nedadora del Club Sincro Sant Cugat que formi part de l’equip espanyol de natació sincronitzada.

Declaracions

Marta Nogueras

És possible. Pot ser, moltes noies no ho fan per diversió, n’hi ha que volen arribar lluny. Potser arriba alguna.

De fet, algunes de les membres del club ja han realitzat alguna prova en la Residència Blume de Madrid però la impossibilitat de compaginar la sincronitzada amb l’escola han fet que, de moment, no ingressin en el centre.