El Club Voleibol Sant Cugat es marca l’objectiu de pujar a Superlliga

voleibol_cvsc_madrid_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
30/06/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El Club Voleibol Sant Cugat incorpora Cris Borja del Volei Santboi i Andrea Iriondo del CV Barça per fer un salt qualitatiu que permeti l’equip de Rafa Ruiz pujar a Superlliga, màxima categoria del volei estatal. El conjunt santcugatenc incorpora sis jugadores juvenils i tindrà les baixes de Nadia Molino, Esther Bermejo i Kadrie Puri.

Després de quedar-se a les portes de l’ascens, el Club Voleibol Sant Cugat continua amb la seva aposta de retornar a Superlliga. La plantilla seguirà sent jove, però amb molta qualitat. L’entrenador, Rafa Ruiz, ha reforçat el conjunt amb Cris Borja del Santboi que actua de central i Andrea Iriondo del CV Barça de Superlliga i que juga de quatre. Clàudia Llauradó, Patricia Jamfram, Aina Berbel, Neus Sánchez, Ainoa Boetas, Maria Garcia, Laura Brun i Aitana Garcia formaran part del primer equip, però també del juvenil. Rafa Ruiz deixa ben clar que l’únic objectiu és pujar a Superlliga.

Declaracions

Rafa Ruiz

La plantilla està feta per pujar a Superlliga. És l’únic objectiu que tenim.

Les santcugatenques iniciaran la pretemporada el 31 d’agost i la lliga està prevista per a mitjans d’octubre.