El Club Voleibol Sant Cugat suma una còmoda victòria davant el Tenerife

voleibol_1415_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
24/01/15 a les 21:33h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El Club Voleibol Sant Cugat es recupera de la derrota del cap de setmana passat i suma una nova victòria com a visitant (0-3) davant el Tenerife Santa Cruz en la 12a jornada del grup B de Superlliga 2. Les santcugatenques han mostrat la seva superioritat a un equip canari que, tot i haver millorat la plantilla, no ha pogut soportar la pressió del seu rival.

Les santcugatenques han superat l’ensopegada de la darrera jornada contra el Ciutat Cide i han millorat el seu joc, aconseguint així dominar el partit contra un Tenerife que s’havia reforçat amb una central italiana. Les de Rafa Ruiz han sabut mantenir el seu nivell de joc i aconseguir acabar cada set amb un còmode coixí de punts. Amb aquest triomf, les santcugatenques no perden el ritme del grup capdavanter de la classificació i sumen ja 28 punts. El tècnic de l’equip, Rafa Ruiz, es mostra satisfet del rendiment de les seves jugadores.

Declaracions

Rafa Ruíz

El que ens fa grans és que tenim una plantilla d’11 jugadores que en qualsevol moment es pot comptar amb una o una altra. Una victòria així ens dóna molta confiança i moral.

Les vermell-i-negres reben la propera setmana al Sant Boi, segon en la taula, en la 13a jornada del grup B de Superlliga 2.