El Consell de Ministres aprova la concessió de 2’5 milions d’euros al CAR

car_modul_esportiu_ok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
05/07/13 a les 16:40h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El Consell de Ministres aprova la concessió de 2’5 milions d’euros al CAR que s’utilitzaran a despeses de funcionament i a la construcció de noves instal·lacions com un edifici poliesportiu amb piscina i un gimnàs d’artística femenina i masculina. Aquest acord forma part del conveni subscrit entre el Consejo Superior de Deportes i la Generalitat .

L’acord contempla dues partides pressupostàries. La primera, d’1’4 milions d’euros, es destinarà a despeses de funcionament i gestió del centre. L’altra, de més d’un milió, permetrà construir un edifici poliesportiu amb piscina, torre de salts i trampolí, un gimnàs d’artística femenina i masculina, sales d’esports de combat, de tennis taula, d’halterofília i d’altres disciplines.