Una ampliació del recorregut, més foc i carrers estrets són les novetats del correfoc de Festa Major. Aquesta és la proposta dels Diables de Sant Cugat, que han decidit tornar a la tradició de fa uns anys i abandonar l’espectacle de dansa i teatre que acompanyava el correfoc. El xou començarà a la plaça d’Octavià dilluns a partir de dos quarts de deu de la nit.
El correfoc de dilluns a la nit patirà canvis respecte les darreres edicions. Els Diables de Sant Cugat han suprimit l’espectacle de dansa, malabars i teatre que acompanyava el correfoc i optaran per un correfoc més tradicional. Ho ha explicat a Cugat ràdio el cap de colla de Diables de Sant Cugat, Èric Ricart.
Èric Ricart
Ricard ha aconsellat als participants del correfoc que portin pantalons texans, una samarreta de cotó gruixut de màniga llarga, alguna gorra o barret i les sabates ben cordades. Els Diables de Sant Cugat estaran acompanyats per les colles Diables i Diableses de la Florida, i la Diabòlica de Gràcia.

