El CR Sant Cugat estrena l’any visitant el Barça, tercer classificat

-->
Enllaç copiat al clipboard
12/01/06 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Rugbi

El Club Rugby Sant Cugat torna a la competició aquest cap de setmana amb una visita al camp del FC Barcelona. Els santcugatencs s’enfronten amb el 3r classificat de la taula en un partit que es preveu molt igualat, ja que només 1 victòria separa els dos equips.

Després d’1 mes sense jugar un partit oficial, el Sant Cugat té un compromís difícil al camp del FC Barcelona. Els santcugatencs, que marxen 5ens a la taula es veuran les cares amb el 3r classificat. Malgrat que els barcelonins tenen una victòria més, els homes de Marc Riera són molt optimistes de cara a obtenir la victòria i retallar punts amb els primers classificats. El jugador santcugatenc Martí Bernal creu que l’aturada no perjudicarà el joc de l’equip i que han d’aprofitar que el Barça ve de perdre en l’anterior jornada.

En un matx que es preveu força igualat, els santcugatencs volen treure’s l’espina de la derrota de la primera volta i tenen clar quin és el joc que practica el Barça, tal com explica Bernal.

Pel partit que es jugarà aquest diumenge, l’entrenador Marc Riera no podrà comptar amb Abelardo, que té una ruptura fibrilar ni amb Sergi Lafuente, amb un trencament de menisc.