El Cros Ciutat de Sant Cugat s’ha convertit en una de les cites esportives més participatives de la ciutat. Des de la primera edició de l’any 2000, la participació ha augmentat fins als 4.200 atletes. L’organitzador de la cursa, Xavier Requeno, i el regidor d’Esports, Eloi Rovira, analitzen l’èxit del cros en un reportatge del programa ‘A fons’ de Cugat tv.
El Cros Ciutat de Sant Cugat segueix aportant millores perquè sigui més atractiu després de 15 edicions disputades. L’OMET i l’Ajuntament organitzen la cursa que segueix amb el caràcter benèfic i esportiu. El director del cros, Xavier Requeno, creu que la participació pot augmentar i que han d’estar preparats per satisfer tots els atletes.
Xavier Requeno
En l’edició d’enguany, van participar 4.052 corredors i part de la recaptació es va destinar a l’ONG Sant Cugat amb el Poble Saharauí (SCAPS).

