El derbi entre l’Olímpyc Floresta i el Futbol Sala Sant Cugat analitzat pels capitans

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
16/05/19 a les 18:41h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol Sala

Els capitans de l’Olímpyc Floresta, Guillem Munté, i del Futbol Sala Sant Cugat, Álex Quilez, analitzen el derbi de dissabte on hi haurà la permanència en joc al grup 1 de la Tercera Divisió. Munté demana el suport de l’afició florestana i Quilez ressalta la necessitat de guanyar per seguir somiant amb la permanència.

L’Olímpyc és onzè amb 29 punts, dos més que el Futbol Sala Sant Cugat que ocupa plaça de descens. El partit de la primera volta va tenir tots els ingredients d’un derbi, passió,tensió i molts gols. El 4 a 3 per al Futbol Sala Sant Cugat va ser el resultat final. Guillem Munté és el capita de l’Olímyc Floresta i fa nou anys que pertany al club florestà.Munté fa una crida a l’afició perquè els empenyi cap a la victòria. Álex Quilez és el capità del Futbol Sala Sant Cugat i fa 12 anys que vesteix la samarreta vermell-i-negra. Quilez està convençut del triomf L’Olímpyc Floresta vol guanyar per fer un pas de gegant cap a la permanència i respirar tranquil, però el Futbol Sala Sant Cugat també necessita els tres punts per no dir adéu a la categoria abans d’hora. Un derbi de necessitats.

Declaracions

Álex Quilez

Esperem el partit amb moltes ganes i convençuts de guanyar.
Declaracions

Guillem Munté

Volem que el pavelló estigui ple per tenir el suport de l’afició.