El canvi de data de l’Aplec de la Salut per
L’esplanada de l’ermita més coneguda de Valldoreix s’ha llevat amb poca assistència a mig matí d’aquest dijous, quan arrencaven els actes de l’Aplec de la Salut amb la missa i activitats infantils. Un ambient desangelat ha estat l’estampa d’una matinal que s’ha reactivat amb les sardanes i la Cobla Ciutat de Terrassa. No obstant això, el debat sobre el descens de participació dels últims anys ha saltat de conversa en conversa.
Assistents
Des de l’EMD, el titular de Cultura, Quim Castelló, no descarta el canvi de data de la festa per incentivar l’assistència de públic, minvada pel macropont i l’acumulació d’actes de la Festa Major.
Quim Castelló
L’EMD ha recordat que la normativa només permet que 60 cotxes tinguin permís per pujar a l’ermita i que la celebració de paelles, que enguany ha caigut per motius aliens a l’organització, es farà sempre que sigui amb fogonets. Malgrat les incògnites, l’Aplec de la Salut 2017 s’ha celebrat ‘en família’ i amb l’esperit de germanor de sempre.

