El DSV-Club Voleibol Sant Cugat debutarà a Superlliga a la pista del CV Barcelona

volei_santcugat_cide_2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
20/07/16 a les 14:39h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El DSV-Club Voleibol Sant Cugat debutarà a la temporada de la Superlliga el 15 d’octubre a la pista del CV Barcelona en el retorn de l’equip santcugatenc a la màxima categoria del volei estatal. Les santcugatenques tancaran la competició a la pista de l’Alcobendas el 25 de març.

Els dos equips catalans de Superlliga, CV Barcelona i DSV-Club Voleibol Sant Cugat, es veuran les cares la primera jornada de la competició. Els dos clubs mantenen una rivalitat històrica tant al volei base com als equips sèniors. Una de les curiositats serà veure l’exjugadora santcugatenca Maria Sanchís

amb la samarreta blaugrana després de deixar el club santcugatenc aquesta temporada després de 15 anys a l’entitat. El primer partit com a locals del DSV-Club Voleibol Sant Cugat serà al pavelló de Valldoreix amb la visita de l’Haro Rioja Voley el 22 d’octubre. 12 conjunts integren la Superlliga, tot i que falta un equip per confirmar en el calendari. La federació espanyola farà públic a les properes setmanes quin club completarà la Superlliga.