El DSV Volei Sant Cugat afronta la Copa de la Reina amb màxima ambició

Les santcugatenques debuten divendres davant el Gran Canària a Tenerife

Foto: Imatge del partit entre santcugatenques i canàries / Volei Sant Cugat
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
22/01/26 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esports

El primer equip femení del DSV Club Voleibol Sant Cugat debuta als quarts de final de la Copa de la Reina aquest divendres (20 h) davant l’Emalsa Gran Canària a Tenerife. Les de Joshua Pérez, quartes a la Lliga Iberdrola, s’enfronten amb el conjunt canari, tercer classificat. L’Emalsa Gran Canària arriba a la cita en un gran estat de forma amb cinc triomfs consecutius i classificat pels quarts de final de la competició europea, la Challenge Cup. Per la seva banda, les santcugatenques volen trencar la barrera de les semifinals a la cinquena participació consecutiva a la Copa de la Reina de les de Joshua Pérez.

Inici dur

El DSV Volei Sant Cugat afronta la Copa de la Reina amb molta ambició després d’assolir la millor primera volta de la seva història. Les santcugatenques arriben endollades a la competició del ko. Les de Joshua Pérez ja han guanyat el conjunt canari (3-1) a la Lliga Iberdrola i ara esperen repetir triomf per accedir a semifinals.

El rival del DSV Volei Sant Cugat, en cas de triomf, a semifinals seria el guanyador de l’Heidelberg i Melilla.

Escolta l’entrevista

Joshua Pérez