El DSV- Volei Sant Cugat supera el Chamberí i surt del descens a la Lliga Iberdrola

1902109-voleisantcugatelx_font_rfevb.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
09/02/19 a les 22:17h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El DSV-Club Voleibol Sant Cugat ha superat (2-3) el Madrid Chamberí a la jornada 16 de la Lliga Iberdrola i surt per primera vegada de la zona de descens. Les santcugatenques s’han avançat amb un 0 a 2, però les madrilenyes han igualat el marcador. En el tie break, les de Rafa Ruiz han demostrat major ofici i s’han endut un triomf vital de cara a la permanència.

Pas de gegant del DSV-Volei Sant Cugat de cara a la permanència a la Lliga Iberdrola. Les de Rafa Ruiz eren conscients de la importància del partit i en els dos primers sets s’han imposat (22-25 i 20-25) amb una gran solidesa. En els dos següents, l’equip ha patit una davallada d’intensitat defensiva i ho ha pagat car amb dos sets perduts (25-18 i 25-20). En el darrer set, les vermell-i-negres s’han imposat per (10-15). Les santcugatenques són novenes amb 14 punts, dos més per sobre del descens. El tècnic, Rafa Ruiz, ressalta la importància del triomf per la manera que s’ha aconseguit. Ruiz destaca el significat del triomf, però que cal seguir treballant perquè la igualtat existent a la categoria és molt alta.

Declaracions

Rafa Ruiz

Dos punts sumats que ens fan sortir fora del descens.