El DSV- Volei Sant Cugat vol superar el Barça amb el suport del públic

Valldoreix viurà un derbi aquest dissabte a les 16 h amb el retorn de l'afició a la graderia

211006-voleibol_leganes_santcugat_foto_voleibolleganes.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
07/10/21 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El DSV- Club Voleibol Sant Cugat afronta el derbi de la Lliga Iberdrola aquest dissabte davant el Barça a les 16 h al pavelló de Valldoreix. Tots dos conjunts arriben a la cita després de guanyar a la jornada inaugural de la competició. Les santcugatenques defensen el lideratge davant un conjunt barceloní, nouvingut a la categoria. El partit servirà per veure el retorn del públic a la graderia i aquest factor ha de ser clau pel tècnic, Rafa Ruiz. Ruiz assegura que tenen “moltes ganes de jugar amb la nostra afició i oferir el primer triomf com a locals”.

El darrer precedent entre el DSV- Club Voleibol Sant Cugat i el CV Barcelona és de fa tres setmanes a la Lliga Catalana. Les santcugatenques es van imposar (3-0) davant les blaugranes en un matx marcat per la superioritat de les de Rafa Ruiz. Ruiz adverteix que “el partit de Lliga Catalana no serà una referència vàlida perquè els dos equips estem més rodats”. Les blaugranes arriben a la cita després de superar (3-0) contundentment el Sayre. Un derbi amb dos equips que arriben en un bon estat de forma.

Declaracions

Rafa Ruiz

Serà un partit molt complicat, però molt diferent al matx de Lliga Catalana. Tots dos equips arribem amb bones sensacions de la primera jornada.