El Festival Sang Cugat arrenca avui amb una quinzena d’activitats fins diumenge

sangcugat.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
05/11/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El primer Festival de Novel·la Negra de Sant Cugat, Sang Cugat, arrenca avui a dos quarts de vuit del vespre a Cal Temerari amb una xerrada amb escriptors del gènere. La iniciativa engegada per Edicions Xandri i Cal Temerari proposa quatre dies amb una quinzena d’activitats gastronòmiques, literàries i musicals relacionades amb la novel·la negra.

Els escriptors locals Carles Martín, Gemma Artasu i Joan Ramon Armadàs són els encarregats de donar el tret de sortida al festival. Serà una xerrada en què es parlarà de Sant Cugat com a escenari del crim i hi presentaran les seves últimes novel·les negres. Un dels responsables de la iniciativa, l’editor d’Edicions Xandri Joan Ramon Armadàs, ha explicat que l’objectiu del festival és que sigui un punt de trobada de la literatura negra catalana on es presentin les novetats.

Declaracions

Joan Ramon Armadàs

Sang Cugat vol ser un punt de trobada de la novel·la negra catalana. Volem que s’hi presentin les novetats i que els escriptors entrin en contacte amb els lectors.

El festival acabarà diumenge i aplegarà una desena d’entitats i organitzacions de la ciutat, entre elles les llibreries locals que ofereixen literatura negra.