El Futbol Club Volpelleres s’entrenarà dimarts i dijous al camp de futbol de la Guinardera (16.45 a 18 h) i també jugarà els partits en aquesta instal·lació. El president de l’entitat, Jordi Abel, es mostra molt content d’engegar aquest projecte que disposarà de cinc equips, però encara no sap si participaran en competicions escolars o federades. Dos equips alevins, un masculí i un femení, un conjunt benjamí i prebenjamí juntament amb l’escoleta integraran aquest nou club a casa nostra. A més, el Futbol Club Volpelleres organitza aquest dissabte un torneig benjamí masculí amb vuit equips participants (9 a 14 h).
Club diferent
Jordi Abel ha deixat ben clar que el club no aposta per la competitivitat sinó per oferir oportunitats a tots els nens i nenes que vulguin jugar sense tenir en compte els nivells. “Volem trencar aquest estereotip i també que si algun dia no poden venir el cap de setmana a jugar no se’ls mirarà malament com passa en altres clubs”, ha destacat Abel.
