El futbol sala, eix central de la 4a Jornada Multiesportiva de l’OMET

omet_2futbolsala2012.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
15/04/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

La 4a Jornada Multiesportiva i penúltima del curs estarà dedicada al futbol sala. Uns 100 nens i nenes de 2n a 3r de primària estan convocats aquest dissabte de deu del matí a dotze del migdia al pavelló de Can Llobet a una jornada lúdicoesportiva amb competició i lligueta entre les diferents escoles. Hi participaran 10 escoles de la ciutat.

L’activitat, organitzada per l’Oficina Municipal d’Esport per a Tothom (OMET), té la participació de les escoles Catalunya, Ciutat d’Alba, Gerbert d’Orlhac, Joan Maragall, L’Olivera, Pi d’en Xandri, Santa Isabel, Pureza, Turó de Can Mates i Pins del Vallès. Enguany ,la previsió de participants apunta a una cinquantena d’escolars dels 100 inscrits. Durant aquests set anys d’activitat la participació ha oscil·lat entre els 47 de l’última edició i els 74 de la segona.