El Futbol Sala Sant Cugat vol fer valer la fortalesa de la Guinardera davant el líder, el Mataró

futbol-sala-futsal-guinardera-1718-xaus.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
17/11/17 a les 12:43h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol Sala

El Futbol Sala Sant Cugat rep aquest dissabte a tres quarts de set de la tarda el líder del grup 1 de Tercera Divisió, el CFS Ciutat de Mataró, amb la intenció de mantenir la fortalesa a la Guinardera, on els vermell-i-negres han guanyat els últims tres partits que hi han disputat. L’equip de Manel Muñoz només ha deixat escapar tres punts com a local però aquesta jornada s’enfronta al Mataró, un rival dur consolidat al capdavant de la taula amb sis victòries i només dues derrotes.

El triomf de la setmana passada davant el Montcada, un conjunt que també es trobava a la zona alta, ha donat confiança al Futbol Sala Sant Cugat i ha demostrat la solidesa de l’equip a la Guinardera. El tècnic, Manel Muñoz, reconeix que també necessiten guanyar fora de casa, però confia en plantar cara al Mataró i apunta alguns dels factors que els fan forts a la Guinardera.

Declaracions

Manel Muñoz

Portem des de mitjans d’agost entrenant tres dies a la setmana allà i això es nota. La idea inicial era fer-nos forts a casa i ho estem aconseguint.

L’objectiu doncs és mantenir la dinàmica i el nivell demostrat la setmana passada, i posar les coses complicades a un Mataró que ve de guanyar els últims quatre partits.