11/05/26 a les 12:49h
|
1 minut de lectura
Secció:
Altres
El Gimnàstica Sant Cugat, amb sis campionats, i el Muntanyenc, amb un, seran els representants santcugatencs al Campionat de Catalunya que es disputarà el 23 i 24 de maig a Blanes. 25 equips del Gimnàstica Sant Cugat, 8 del Muntanyenc i 6 conjunts de l’escola Europa han participat en aquesta competició comarcal disputada aquest dissabte al pavelló de Valldoreix.
Els classificats pel Campionat de Catalunya per conjunts són:
- Benjamí B del Gimnàstica Sant Cugat
- Benjamí A del Gimnàstica Sant Cugat
- Aleví B del Gimnàstica Sant Cugat
- Aleví A del Gimnàstica Sant Cugat
- Infantil B del Muntanyenc Sant Cugat
- Infantil A del Gimnàstica Sant Cugat
- Cadet A del Gmnàstica Sant Cugat
El Muntanyenc, 14 classificacions
En categoria individual:
- Julia Roca – Aleví B – 1r
- Scarleth Garcia – Infantil B – 1r
- Jana Ferrer – Cadet B – 1r
- Irene Brossa -Aleví A – 1r
- Adriana Corcostegui – Aleví A – 2n
- Júlia Nolla – Aleví A – 3r
- Adele Llovet – Infantil A – 1r
- Paula Argiles – Infantil A – 2n
Per conjunts
- Prebenjamin C – 2n
- Benjamí C – 1r
- Benjamí C – 2n
- Benjamí A – 3r
- Aleví A – 3r
- Infantil B – 1r
- Infantil A – 2n
