La Generalitat ha saldat
El Pla de Barris de les Planes, que va finalitzar a finals del 2014, va tenir un cost de quatre milions finançat a parts igual per la Generalitat i l’Ajuntament. No obstant això, els problemes de finançament del govern van fer que en el seu moment el consistori avancés diners per obra pagada i executada que anava a càrrec de la Generalitat. Va ser un deute que va assolir el milió d’euros. Després de formalitzar diversos pagaments, el govern ha liquidat aquest 2017 els impagats a Sant Cugat en concepte del Pla de Barris. Un projecte que va començar el 2009 amb les obres dels carrers de Doctor Modrego i de Passatge del Pi de les Planes. Fa dos anys, el govern va aprovar una segona pròrroga
del Pla de Barris al districte per als exercicis 2015-2016, amb un cost de 300.000 euros. El pla, finançat a parts iguals entre la Generalitat i l’Ajuntament, va destinar l’aportació a programes socials, culturals, esportius i juvenils i també a una campanya de voluntaris per fer recollida de fibrociment.
