El Grup Intercom, amb seu a Sant Cugat, ha llançat a la xarxa un nou lloc web anomenat buyacom.com, dedicat a la compra-venda d’empreses. El web actua com a plataforma de comunicació per posar en contacte a empreses de venda, inversors i ‘brokers’.
El negoci neix amb una inversió inicial reduïda, d’uns 300.000 euros, i amb la vocació d’arribar als mercats internacionals. La formula utilitzada consisteix en oferir la majoria dels serveis de manera gratuïta, limitant els espais de pagament a productes molt concrets. Escoltem Àlex de Anta, director general de buyacom.com.
Aquest lloc web és el primer negoci dels dissenyats fins ara pel Grup Intercom que compta, des del primer moment, amb una clara projecció internacional. Consolidar-se com a lloc referent en el mercat espanyol és una de les perspectives de futur de l’empresa. Escoltem Àlex de Anta.
Buyacom.com té previst finalitzar el present exercici amb 600 anuncis de compra-venda i espera un creixement en els pròxims anys de 800 empreses per any.

